Food Industry <br />Economics

Food Industry
Economics

ISSN Print: 2312-847X
ISSN Online:2411-4111
ISO: 26324:2012


TWITTER ЯК ЕЛЕМЕНТ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ

Кордзая Н.Р

Ключеві слова: Інтернет;мікроблогінг;Twitter;просування;проникнення;реклама

Сторінки: 40-44

Анотація

У статті наведено характеристики мікроблогінгу Twitter як частини загальної системи інтернет-маркетингу: його особливості, інструменти та методи. Приведені дані стану проникнення Twitter у жит-тя населення України та характерні риси його функціонування. Крім того, розглянуто основні кроки, при створенні та просування твіттер-каналу


Посилання

1. Кордзая Н.Р., Інтернет-маркетинг та його сучасний стан в Україні / Н.Р. Кордзая // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2015. – №12. – С.17–20.
2. Халилов Д. Маркетинг в социальных сетях / Д. Халилов. – М.: Манн, Иванов и Фербер, 2014. – 240 с.
3. Вирин Ф.И. Интернет-маркетинг: полный сборник практических инструментов / Ф.И. Вирин. – М: Эксмо, 2012. – 128 с.
4. Bernardo A. Humerman, Social networks that matter: Twitter under the microscope / Humerman Bernardo A., Romero Daniel M, Wu Fang // Peer-reviewed journal on the Internet. – 2008. – Vol 14. – p. 1-10.
5. What is Twitter? Twitter Basics [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://weblogs.about.com/od/marketingablog/qt/WhatIsTwitter.htm
6. Парабеллум А. Социальные сети. Источники новых клиентов для бизнеса / А. Парабеллум, Н.С. Мрочковский, В. Калаев. – С.-Перербург: Питер, 2013. – 176 с.
7. В Україні майже 17 млн користувачів Інтернету [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.sumynews.com/new-media/7193
8. Інтернет маркетинг в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.economy-confer.com.ua/full-article/1733/
9. Create your Twitter content strategy [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://business.twitter.com/basics/how-to-create-a-twitter-content-strategy
10. Great Uses For Twitter [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://webtrends.about.com/od/twitter/a/why_twitter_uses_for_twitter.htm

DOI:

Завантажити PDF